Sekretne życie pszczół – wyniki konkursu

24 Lip

WYNIKI

Na początku w imieniu swoim oraz Księgarni Bonito.pl chcielibyśmy bardzo podziękować wszystkim uczestnikom konkursu za zaangażowanie i naprawdę fajne odpowiedzi na zadane pytanie. Odpowiedzi było kilkanaście, a nagroda jest tylko jedna, należy się więc osobie, która wydziergała nam najbardziej trafną odpowiedź! Pytanie brzmiało: Jaki cytat literacki najtrafniej tłumaczy słowo „tolerancja”? Odpowiedź uzasadnij. To jak to jest z tą tolerancją?

Zwycięska odpowiedź jest bardzo złożona, poświęcono na nią dużo czasu i z racji na włożony wysiłek i wyczerpanie tematu należy się książka! Zwycięska odpowiedź należy do… (fanfary!)

Gab rieli z bloga gabRysiek recenzuje

Zwyciężczyni otrzyma od nas oficjalną informację potwierdzającą wygraną drogą mailową. Składamy jeszcze raz serdeczne gratulacje, a pozostałych uczestników zapraszamy do innych konkursów, które na pewno pojawią się na naszym blogu w przyszłości. Koniecznie obserwujcie nasz profil na facebooku, gdzie znajdziecie najświeższe informacje.

Marta i Kacper.

Jedna odpowiedź to “Sekretne życie pszczół – wyniki konkursu”

  1. Gab riela Lipiec 24, 2015 @ 6:48 pm #

    Hej 😛
    Mam mały problem z wysłaniem wiadomości, bo gdy próbuję odpowiedzieć na meila i go wysłać, wiadomość tylko mi się zapisuje. Postanowiłam wysłać drugim meilem, to jest gabrysiek96@gmail.com 🙂 Chciałam Was poinformować, że to ja jestem nadawcą, a nie ktoś inny, gdybyście nie mieli pewności 😉

Skomentuj

