Stosik CZERWIEC 2015

21 Lip

Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam… Najskromniejszy dotychczas stosik na naszym blogu. W czerwcu obyło się bez szaleństw. Jedna książka należy do mnie, a jedna do Kacpra. Skusiliśmy się na wielkiej przecenie, o dziwo w Empiku. To właśnie jest najlepszy dowód na to, że staramy się nie wydawać całych pensji na książki, no i przy okazji oszczędzamy nieco miejsca w pokoju. Spokojnie… Odbijemy sobie w aktualnym miesiącu. 😉 Właśnie w zniecierpliwieniu oczekuję na przepiękną, trudno dostępną cegiełkę. Zanim zaprezentujemy Wam ten niepozorny, mały stosik pochwalimy się też tym jakie powieści teraz czytamy.

Czytamy aktualnie coś zupełnie innego. Sweetland Michaela Crummeya to już moje trzecie spotkanie z tym cudownym, kanadyjskim autorem. Kacper zapoznaje się za to ze słoneczną twórczością Katalończyka Jaume Cabre. Z pozycją, którą ostatnio zaproponowało nam Wydawnictwo Marginesy. Mowa oczywiście o Jaśnie Panu. W niedzielę zakończył się konkurs, w którym do wygrania było Sekretne życie pszczół autorstwa Sue Monk Kidd – wyniki już niedługo!

czerwiec 2015

1. „Kwietniowa czarownica” – Majgull Axelsson. Udało się! To na Kwietniową czarownicę w dobrej cenie czatowałam od wielu miesięcy. I jak zwykle się opłaciło. Książki Majgull Axelsson nie należą do najtańszych, a zapłacić za nową 10 zł to jak wygrać na loterii. Jestem totalnie ciekawa lektury, zewsząd sypią się świetne recenzje

2. „Mapa i terytorium” – Michel Houellebecq. Spieszmy się kupować książki Houellebecq’a, tak szybko się wyprzedają. Nie udało mi się dostać poprzednich powieści autora, a używane osiągają zawrotne kwoty na rynku wtórnym. Właściwie w ostatniej chwili zdecydowałem się na zakup już chyba niedostępnej powieści francuza. Nie jestem tylko pewien czy jest to dobry wstęp do jego twórczości.

U nas to już wszystko, było dosyć skromnie, na przyszły miesiąc zapowiadamy lepsze stosisko. Jak u Was przeleciał czerwiec? Może pojawił się jakiś biały kruk, a może jakaś lektura totalnie wbiła Was w fotel? Podzielcie się, na dniach robimy książkowe zamówienie w księgarni! 🙂

Marta i Kacper.

komentarze 3 to “Stosik CZERWIEC 2015”

  1. Ewa Lipiec 21, 2015 @ 12:29 pm #

    Właśnie skończyłam czytać „Jaśnie Pana” i jestem ciekawa, czy i Wam książka przypadnie do gustu. 🙂

  2. Gab riela Lipiec 21, 2015 @ 3:31 pm #

    Rzeczywiście skromnie, ale nie ma co wydawać aż tyle kasy na książki 😛 Ja trochę zaszalałam i nabyłam 10 książek, a o tym miesiącu to już nawet nie wspomnę… No nic, teraz tylko będę musiała przeczytać to wszystko 😀
    http://www.gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

Skomentuj

