Podróże w czasie – WYNIKI

24 Lu

WYNIKI

Nadszedł czas, aby obdarować kilka osób! Świeżutkie, pachnące egzemplarze Podróży w czasie autorstwa Rysy Walker leżą u mnie i błagają o to, żeby JUŻ je czytać. Ja swój egzemplarz właśnie pochłaniam i na dniach, na blogu pojawi się recenzja książki. Dumnie przypominam, że książka została wydana pod naszym patronatem! Muszę przyznać, że to chyba najlepsza pozycja od Wydawnictwa Feeria, którą miałam okazję pochwycić w łapki. 🙂

W konkursie Walentynkowym organizowanym razem z Wydawnictwem Feeria Young, bez przeciągania wygrali…

Zwycięzcy:
Miss Attitude
Zuza L.
Gardenia

Zwycięzcy otrzymają ode mnie jutro maile w związku z wygraną. Ja składam jeszcze raz serdeczne gratulacje zwycięzcom, a resztę uczestników zapraszam do innych konkursów w przyszłości. Do zdobycia będą kolejne atrakcyjne nagrody książkowe. Koniecznie obserwujcie facebooka, tam wszystkie informacje są podawane na bieżąco.

Marta.

komentarzy 5 to “Podróże w czasie – WYNIKI”

  1. White Rose Luty 24, 2015 @ 7:46 pm #

    Gratuluję 🙂 Ja swój egzemplarz wygrałam na innej stronie 😉

  2. Miss Attitude Luty 24, 2015 @ 8:41 pm #

    Dziękuję! Drugi konkurs, w którym wzięłam udział na tym portalu i druga wygrana, zaczynam się wciągać 🙂

  3. Monika Wróblewska Luty 25, 2015 @ 9:45 am #

    Gratulacje!

Skomentuj

