Oddychając z trudem – WYNIKI

4 Lu

WYNIKI

Oddychając z trudem Rebecci Donovan z małym opóźnieniem za co przepraszam (dzielnie próbuję się przyzwyczaić do pracy i wczesnych pobudek), ale aż dla trzech osób! Odpowiedzi było dużo i dużo z nich bardzo mi się spodobało. Cieszę się, że tyle osób ma chętkę na książkę, która ukazała się pod patronatem naszego bloga. Były też niestety osoby, które w ogóle się nie przyłożyły i jak wiecie – te mają u nas najmniejsze szanse na zdobycie książki, bowiem doceniamy pracę i wkład w realizację zadania. Wspominałam już o tym na facebooku.

Było tak wiele ciekawych odpowiedzi, że totalnie nie mogłam zdecydować się na trzy konkretne. Wybrałam więc więcej i poradziłam się jedynego w swoim rodzaju znajomego eksperta, który moich sześciu wybrańców ograniczył do trzech. Musicie mi wybaczyć, ale mam już tylko trzy książki do rozdania i nie potrafię wyczarować więcej (ale może kiedyś się nauczę, oby!), nawet jeśli bardzo tego chcę. Teraz czas na wyniki! Zwycięzcom jak zwykle składam pokłony za piękne teksty i niedługo wybieram się na pocztę.

Zwycięzcy:
Karolina Szymanek
Patrycja Kuchta
Monika Wróblewska

Zwycięzcy otrzymają ode mnie jutro maile w związku z wygraną. Ja składam jeszcze raz serdeczne gratulacje zwycięzcom, a resztę uczestników zapraszam do innych konkursów w przyszłości. Do zdobycia będą kolejne atrakcyjne nagrody książkowe. Koniecznie obserwujcie facebooka, tam wszystkie informacje są podawane na bieżąco.

Marta.

komentarze 4 to “Oddychając z trudem – WYNIKI”

  1. Patrycja Kuchta Luty 4, 2015 @ 8:03 pm #

    Dziękuję serdecznie! 🙂

  2. Elżbieta Szaranek Luty 4, 2015 @ 8:25 pm #

    Gratuluję. 🙂

  3. Akacja423 Luty 5, 2015 @ 3:43 pm #

    Gratulacje 😉

  4. Monika Wróblewska Luty 6, 2015 @ 9:25 am #

    Dziękuje bardzo!:)

Skomentuj

