Nigdziebądź – WYNIKI

26 Sty

WYNIKI

Nigdziebądź Neila Gaimana raz dla jednego szczęściarza! Miałam dzisiaj przyjemność czytać dziesiątki wspaniałych i mniej wspaniałych odpowiedzi na zadane przeze mnie bardzo ważne pytanie – jaka książka przeczytana przez Was w 2014 roku wywarła na Was największe wrażenie? Z tego wpisu wynikło, że mam jeszcze sporo świetnych książek przed sobą do nadrobienia.

Odpowiedzi jak zwykle było wiele i nie łatwo było wybrać tylko jedną perełkę. Miałam kilku potencjalnych zwycięzców, ale skoro mam jedną książkę to ową listę musiałam bardzo mocno ograniczyć. Wszystkie nadesłane odpowiedzi możecie przeczytać tutaj. Skoro napięcie zostało już zbudowane – czas na wyniki! Zwycięzcy składam pokłony za piękny tekst i wysyłam książeczkę na dniach! 🙂

Zwycięzca:
Ilona Olejnik

Zwycięzca otrzyma ode mnie jeszcze dzisiaj maila w związku z wygraną. Ja składam serdeczne gratulacje jedynemu zwycięzcy, a resztę uczestników zapraszam do innych konkursów w przyszłości. Do zdobycia będą inne atrakcyjne nagrody książkowe. Koniecznie obserwujcie facebooka, tam wszystkie informacje są podawane na bieżąco.

Marta.

komentarze 2 to “Nigdziebądź – WYNIKI”

  1. bleryon Styczeń 28, 2015 @ 2:32 pm #

    Czyli trzeba się było jednak trochę podlizać 😉

    • zajeckicajec Styczeń 28, 2015 @ 4:52 pm #

      Nie trzeba było, po prostu Ilona udzieliła najfajniejszej odpowiedzi, pomijając już nawet te kilka zdań, które tak nazywasz 😉

Skomentuj

