TOP 10? 5! – Z którymi bohaterami na randkę?

23 Sty

top 10TOP 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu ma blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji – w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

Dawno nie było już żadnego piątkowego zestawienia TOP 10! Dlatego dzisiaj będzie TOP 5. Nie ma dziesięciu bohaterów, którzy aktualnie skojarzyliby mi się ze słowem randka. Dzisiejsze zestawienie jest dosyć nietypowe i mam nadzieję, że Kacper po przeczytaniu owej listy nie postanowi rzucić mnie na pożarcie lwom lub też jakimś innym strzygom. Ten wpis dedykuję i polecam raczej dziewczynom ;). Kobietki, koniecznie podzielcie się w komentarzach ulubionymi, literackimi bohaterami, których bez cienia wątpliwości warto porwać na dwa drinki! Może zupełnie o kimś zapomniałam?

geralt z riviiGeralt z Rivii

Mój ulubieniec! Czy można czuć się gdzieś bardziej bezpiecznie niż na randce strzeżonej przez Białego Wilka? Niestety aby wdać się w jego łaski, najpierw trzeba zostać piękną czarodziejką… Pamiętajcie jednak, że w najgorszym wypadku, zostanie przecież jeszcze jego przyjaciel Jaskier, który ani wódką, ani panną nie pogardzi.

Legolaslegolas

Kolejnym bohaterem, którego chętnie porwałabym na miasto jest Legolas. I przyznaję się bez bicia, że zarówno wersję książkową jak i filmową. Od zawsze fascynowały mnie elfy i dokładnie tak samo jest i tym razem. Piękne, magiczne, posągowe i zarazem teatralne. Zapewne również nadzwyczaj romantyczne!

Dorian GrayDorian Gray

Zdecydowanie Gray a nie żaden Grey! Podobno najpiękniejszy człowiek Londynu. Znający także wartość piękna, które można zaobserwować, nie koniecznie tego które można poczuć. Może ktoś odpowiedni powinien po prostu poruszyć jego nie do końca skamieniałe serce, kiedy była jeszcze szansa na to aby ocalić piękną duszę Doriana?

Atticus O’SullivanAtticus O’Sullivan

Randka z ostatnim żyjącym na świecie druidem? I’m in! Szkoda tylko, że gość jest rudy… Poza tym piekielnie inteligentny. Rozmowa z nim mogłaby pójść zapewne w stronę wielu ciekawych tematów. W końcu, kiedy żyje się na tym świecie już ponad dwadzieścia jeden wieków, to chyba można oczekiwać nieco obycia w różnych tematach?

Damon Salvatore

Damon Salvatore

Chociaż książka była naprawdę niezbyt interesująca to z Damona Salvatore całkiem zacny czarny charakter! Podobnie jak Klaudyna uważam, że niektóre czarne charaktery mają w sobie to magnetyzujące coś. Te dobre, białe natomiast często są nijakie (szczególnie w kiepskich książkach), bez wyrazu, bez charakteru. Damon jest zupełnym tego przeciwieństwem. Można by napisać o Pamiętnikach Wampirów, że jedną z niewielu pozytywnych rzeczy w tej książce – jest właśnie on.

A Ty kogo z literackiego świata najchętniej zabrał(a)byś ze sobą na drugi koniec świata?

Marta.

komentarzy 41 to “TOP 10? 5! – Z którymi bohaterami na randkę?”

  1. agniss Styczeń 23, 2015 @ 7:23 pm #

    Zdecydowanie brakuje tutaj Jace’ a z Darów Anioła!

  2. Anna D Styczeń 23, 2015 @ 7:44 pm #

    Ja bym dodała Daemnoa z książki „Obsydian” i Andrew z „Na krawędzi nigdy” 🙂
    Ciekawy ranking 🙂

    • zajeckicajec Styczeń 23, 2015 @ 7:47 pm #

      A tych panów jeszcze nie poznałam! 🙂

      • Anna D Styczeń 26, 2015 @ 7:04 pm #

        Oj! To trzeba szybko to nadrobić 😛 pozdrawiam 🙂

  3. Elżbieta Szaranek Styczeń 23, 2015 @ 7:49 pm #

    Jeśli chodzi o PW to preferuję serial. A więc Damona na pewno bym porwała! 😀
    Legolasa i Doriana również! 😀
    A z takich moich małych wyborów to… Bones z „Nocnej Łowczyni”, Jace & Will od Cassandra Clare, Josh z „Morze Spokoju”, Mason z „Black Ice”. Kogo by tu jeszcze?
    Hm. Sylvain z „Wybranych”, Four z „Niezgodnej”, Vlada od Jeaniene Frost, Gideona z „Trylogii Czasu”, Iana z „Intruza” i… uwaga… Greya hahahah 😛 Wiem, wiem.. jesteś fanką! 😛 Pozdrawiam.

  4. Elżbieta Szaranek Styczeń 23, 2015 @ 7:50 pm #

    Ups. Chyba miał być Top 5 😛

    • zajeckicajec Styczeń 23, 2015 @ 8:02 pm #

      5 czy 10 nevermind. Większości z Twojej listy nie miałam okazji poznać, ale ten Grey, eh eh! 😉

      • Elżbieta Szaranek Styczeń 23, 2015 @ 9:19 pm #

        Hehe. To koniecznie polecam! 🙂
        Zwłaszcza „Morze Spokoju” i „Nocną Łowczynię” 😛
        Grey hot. Czyż nie?

      • zajeckicajec Styczeń 23, 2015 @ 9:21 pm #

        Dla mnie jednak nie 😉

  5. Monika Wróblewska Styczeń 23, 2015 @ 7:50 pm #

    Nie wiem czy Dorian Gray, jako potencjalny partner mnie nie przeraża! Wydaję mi się, że może być odrobinę nieobliczalny 🙂
    Gdybym miała wybrać nie potrafiłabym ograniczyć się do jednego. Ale, gdybym mogła, wybrałabym 1. Lucasa z „Tak krucho”, 2. Bonesa z „W pół drogi do grobu” i 3. Sebastiana z serii „Darów Anioła” 🙂

    • zajeckicajec Styczeń 23, 2015 @ 8:05 pm #

      Niby przerażający, ale w tym wszystkim jest jakieś piękno. On był owym pięknem zaślepiony, na pewno można go było uratować! 😀 A z resztą nie miałam jeszcze okazji się spotkać. 🙂

  6. tanayah Styczeń 23, 2015 @ 8:31 pm #

    Geralt ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ I tyle na ten temat 😀

    • zajeckicajec Styczeń 23, 2015 @ 8:35 pm #

      Wiedziałam, że Ci się spodoba!!! 😀

      • tanayah Styczeń 24, 2015 @ 10:02 am #

        Chociaż Legolas na tej grafice również całkiem, całkiem 😀

      • zajeckicajec Styczeń 24, 2015 @ 10:07 am #

        Nieprzemijająca miłość odkąd przeczytałam i obejrzałam Władcę 😀

      • tanayah Styczeń 24, 2015 @ 10:11 am #

        Też mam słabość to elfów, chociaż mój T. ich nie lubi 😛

  7. Justyna K. Styczeń 23, 2015 @ 9:50 pm #

    Legolas ❤

  8. Patka Styczeń 23, 2015 @ 10:56 pm #

    mnie osobiście bardzo pociągają męskie postaci z heksalogi o Dorze Wilk 😀
    chyba najbardziej utkwił mi w pamięci Abaddon… posłaniec Śmierci Najwyższego. Mroczny, tajemniczy, męski i zarazem chłopięcy 🙂

    Aczkolwiek ani Geraltem ani Legolasem bym nie pogardziła 😀 ❤

    • zajeckicajec Styczeń 24, 2015 @ 8:14 am #

      Serii o Dorze Wilk nie czytałam i niestety na razie się zapowiada, że szybko nie przeczytam. Ale Geralt i Legolas – mmm. Czekamy na wersję kinową Geralta i zobaczymy czy spełni oczekiwania!

      • Patka Styczeń 25, 2015 @ 9:43 pm #

        Serię o Dorze Wilk mogę każdemu poleci, kto lubi dobry humor i akcję w klimacie urban fantsy 😀
        książkę czyta się potwornie szybko i po każdym tomie jest to specyficzne uczucie… MAŁO, MAŁO ^^

  9. Agata Styczeń 24, 2015 @ 8:37 am #

    Zdecydowanie Geralt! Od Legolasa wolałabym Aragorna 😛 I chętnie spotkałabym się z serialowym (czy książkowym to nie wiem, bo nie czytałam) Damonem 🙂

  10. Karriba Styczeń 24, 2015 @ 9:18 am #

    Rhett Butler – to oczywiste 😀 Najlepszy bohater książkowy ever 🙂 Ale mam pociąg głównie do czarnych charakterów… albo może niekoniecznie czarnych, ale mających sporo na uszami, nielubianych, niejednoznacznych etc. 😀 Snape (Malfoy też), Aaron Warner Anderson, Jace i Magnus z Darów Anioła…

    • zajeckicajec Styczeń 24, 2015 @ 9:20 am #

      Rozważałam kogoś z HP też, ale stwierdziłam w końcu, że lepsze będzie TOP 5 od 6 😉
      A „Przeminęło z wiatrem” nadal na mnie czeka.

  11. Miss Attitude Styczeń 24, 2015 @ 10:29 am #

    Jeśli Damon Salvatore będzie wyglądał (i uśmiechał się!) dokładnie tak, jak Ian Somerhalder, to wchodzę w to! 🙂

  12. Jolanta Murawska Styczeń 25, 2015 @ 8:51 am #

    Legolas

  13. porta celeste Styczeń 25, 2015 @ 11:16 am #

    Darcy. Jestem staroświecka.
    Za Doriana Graya serdecznie podziękuję, psychopaci nie są w moim typie 🙂

  14. barwinka Styczeń 26, 2015 @ 3:15 pm #

    Legolas i Daimon – tak wiem dwa zupełnie różne światy, ale zakochałam się w tych postaciach. Poza Twoimi typami znalazło by się sporo postaci, miejsca zabraknie żeby ich wymienić 🙂

  15. Niepoprawna marzycielka Styczeń 28, 2015 @ 9:36 am #

    Beleth z trylogii „Ja, diablica” – szarmancki… przystojny…
    Tom Courtney z „Monsun” i „Błękitny horyzont” Wilbura Smitha
    Legolas też oczywiście
    Mark z „Dziennik Bridget Jones”, właściwie z drugiej części
    Gerry, gdyby żył z „P.S. Kocham Cię”
    To moje typy.

    • zajeckicajec Luty 11, 2015 @ 7:55 am #

      Z większością nie miałam jeszcze przyjemności, ale wszystko przede mną! 🙂

  16. Anka Luty 8, 2015 @ 3:06 pm #

    Hmm.. A ja bym zabrała Deamona z serii Lux 🙂 Najbardziej przypadł mi do gustu 🙂 Ewentualnie z czasów historycznych zabrałabym pana Skrzetuskiego z Ogniem i mieczem 🙂

    • zajeckicajec Luty 11, 2015 @ 7:56 am #

      Deamona nie poznałam, ale Ogniem i Mieczem zuuupełnie nie pamietam, więc nie mogę się niestety określić 😀

  17. Vanka Luty 9, 2015 @ 8:59 am #

    Fili z Hobbita. Jedyny słuszny wybór.

    • zajeckicajec Luty 11, 2015 @ 7:56 am #

      Z filmu to może i tak, ale w książce to jednak piorunującego wrażenia na mnie nie zrobił 😉

  18. Darla Luty 9, 2015 @ 1:39 pm #

    Ja to bym najchętniej ericka northmana z czystej. Książki takie sobie ale wiking zawsze był tym na którego czekałam w nich 😊

  19. moanre Luty 9, 2015 @ 11:28 pm #

    Kogo bym zabrała? Może byłby to Charles Cornick z cyklu Alfa i Omega Patricii Briggs; może Len lub Rolar z cyklu Wiedźma Olgi Gromyko – przy nich to się można popłakać ze śmiechu; Z bardziej realnych? Sierżanta detektywa Andrew Ryana z serii o Tempe Brennan Kathy Raichs. Taki swojski chłop – i się z nim piwa napijesz, i uratuje cię jak będzie trzeba, a dodatku również rozbawi do łez. I gentleman! Takich to zawsze za mało! 😉

    • zajeckicajec Luty 11, 2015 @ 7:59 am #

      Ooo, Kathy Reichs przede mną, czeka już na czytniczku! 🙂

      • moanre Luty 11, 2015 @ 8:58 am #

        Ja się właśnie wyposażyłam w dwa tomy – Starożytne kości i Kości w proch 😀 Już się nie mogę doczekać aż znajdę chwilkę żeby usiąść i podziwiać. Znaczy poczytać 😉

      • zajeckicajec Luty 11, 2015 @ 9:02 am #

        Ja chcę jechać od samego początku przygody. Reedycja jakaś by się przydała 😉

Skomentuj

