Pokolenia. Wiek deszczu, wiek słońca – KONKURS

19 Wrz

konkurs1_mz5

KONKURS

Dzisiaj niemałe wydarzenie – Książkoholizm obchodzi swoje drugie urodziny i chcielibyśmy zaprosić Was wszystkich do świętowania razem z nami! Właśnie dlatego postanowiliśmy zorganizować kilka konkursów. Dzisiaj pierwszy z nich i można w nim zdobyć aż trzy e-booki! Dzisiaj e-booki, w sobotę i niedzielę będzie również coś dla czytelników tradycyjnych. Cóż za e-książki są do zgarnięcia? Trzy razy szalenie ciekawa pozycja „Pokolenia. Wiek deszczu, wiek słońca” autorstwa Katarzyny Drogi. Organizatorem konkursu jest blog Książkoholizm, natomiast sponsorem nagrody księgarnia ebookpoint.pl.

Aby wygrać jeden z trzech e-booków należy wykonać dwa bardzo proste zadania:

1. W komentarzu pod tym wpisem napisać kilka zdań w odpowiedzi na pytanie konkursowe, które brzmi – Jakie mogą być najpiękniejsze pamiątki rodzinne znalezione przez następne pokolenia? (Zachęcamy do pisania odpowiedzi zarówno na podstawie własnych doświadczeń jak i wyobrażeń.)

2. W tym samym komentarzu zostawić również swój adres e-mail.

Czas do końca dnia 24.09.2014

Zwycięzcy zostaną wybrani na podstawie opinii niezależnego jury, w składzie ja + Kacper. Od subiektywnej decyzji jury nie będzie można się odwołać. Każdy uczestnik może wziąć udział w konkursie tylko jeden raz. Zwycięzców ogłoszę w terminie do 5 dni roboczych od dnia zakończeniu konkursu.

Jeżeli posiadacie własnego bloga to będzie nam bardzo miło jeśli udostępnicie na swojej stronie banner konkursowy. Zachęcam również do polubienia fanpage’u naszego bloga na facebooku : ).

Oprócz kodów na pobranie e-booków dla zwycięzców konkursu, księgarnia ebookpoint.pl postanowila zrobić naszym czytelnikom jeszcze jedną niespodziankę. Otrzymaliśmy kod rabatowy 20% na całą ofertę księgarni. Serdecznie zapraszamy na zakupy – button na dole wpisu przeniesie Was na stronę główną księgarni, gdzie możecie znaleźć dużo aktualnych promocji.
KOD: KSIAZKOHOLIZM-MA-2-LATA
DATA WAŻNOŚCI: 21.09.2014

Życzę powodzenia!

Marta.

ebookpoint

Za e-booki dziękujemy księgarni ebookpoint.pl

komentarzy 9 to “Pokolenia. Wiek deszczu, wiek słońca – KONKURS”

  1. Kamil Wrzesień 19, 2014 @ 10:03 am #

    Moim zdaniem największymi pamiątkami pozostawionymi przez pokolenia mogą być stare książki, szczególnie w mojej rodzinie była to książka z drzewem genealogicznym wraz z szczegółowym opisem każdego członka rodziny.

  2. Bombeletta Wrzesień 19, 2014 @ 10:09 am #

    Gratulejszon! 😀 Wszystkiego najlepszego! Samych godnych bukowych wyzwań, świetnych lektur i inspiracji do kolejnych wpisów 😀

  3. takitutaki Wrzesień 19, 2014 @ 10:13 am #

    wspomnienia są ciekawą rzeczą a na ich kształtowanie ma dużo czynników, na przykład moja babcia mieszkała w kamienicy w Chełmie i do tej pory pamiętam woń (zapach) schodów drewnianych, trochę mieszanka dziwnych pleśni drewnianych i do tej pory jak gdzieś coś poczuje takiego to aż muszę się zatrzymać.. aczkolwiek trudno to przekazać pokoleniom.. dlatego dobrym sposobem jest pisanie listów, kiedyś odręczne pisanie było podstawą, a teraz staje się unikatem, a szkoda, na przykład po śmierci wujka dotarły do mnie jego listy ze strychu gdzieś zakopane i można było dowiedzieć się ciekawych rzeczy a poza tym szacunek do osoby wzrasta poprzez opisane jego przeżycia, a pamiątka z wojny (bo to listy z czasów II WŚ były) coś wręcz unikatowego..

    takitutaki[-at-]gmail.com

  4. Monika W. Wrzesień 20, 2014 @ 4:06 pm #

    Wiele, wiele lat temu… wpadłam na pomysł, aby wraz z koleżankami napisać kilka listów i zakopać je niedaleko naszej szkoły. Z samego pomysłu wiele nie wyszło, ale mnie zainspirowało do czegoś innego. W drewnianej skrzynce od ponad dziesięciu lat gromadzę różne „skarby”. Znajdują się tam moje przemyślenia, zarówno te wesołe, jak i smutne, bolesne; zdjęcia, pamiątki z podróży. Nawet stary mundurek harcerski znalazł tam swoje miejsce. Przez tyle lat wiele się tego nazbierało… i z przyjemnością podzielę się tym kiedyś z przyszłym pokoleniem 🙂

    Pozdrawiam
    wr.monika@gmail.com

  5. Ola Wrzesień 21, 2014 @ 10:51 am #

    Moim zdaniem najlepszą pamiątką jaką mogłabym znaleźć to listy miłosne moich dziadków. Od zawsze lubiłam czytać takie rzeczy. A to jak wyglądała miłość przelana na papier w tamtych czasach bardzo mnie ciekawi. Niestety nie było mi dane przeczytać tych konkretnych listów dlatego ja mam już kilka, które napisał mi mój chłopak i zamierzam je zachować dla moich dzieci i wnuków, by mogły mieć cząstkę tego co ja przeżyłam.
    Pozdrawiam. 🙂

    olka21048@wp.pl

  6. daria Wrzesień 24, 2014 @ 8:37 am #

    Daria
    Najpiękniejsze pamiątki to stare listy i zdjęcia. Moja rodzina posiada mnóstwo starych zdjęć nawet czasami babcia nie pamięta kto na nich się znajduje. Stare listy, a raczej jeden list od mojej prababci do pradziadka się zachował jest bardzo stary. Niektóre wyrazy już przetarte, nie do odczytania ale to bardzo ważna pamiątka pisana jeszcze z czasów II wojny światowej. Ten list przechowuje moja mama. Ja wole stare zdjęcia i domysły kto tam się znajduje i czy jeszcze żyje, jak mieli na imię. A tak na prawdę najważniejsza dla mnie pamiątka są stare kolczyki po prababci, przechodzą z pokolenia na pokolenie i maja przynosić szczęście.
    Pozdrawiam
    darkat@wp.pl

  7. Mariola Wrzesień 24, 2014 @ 8:01 pm #

    Najpiękniejsze są przedmioty z duszą. Takie, które są dziełami unikatowymi, niedostępnymi już nigdzie w sklepach. Po babci taką pamiątką pozostał ulubiony fotel.. Pamiętam, jak siadałyśmy w nim razem, a babcia uczyła mnie wierszyków i piosenek.. Choć ten czas przeminął, często otulam się kocem i jakby to było wczoraj widzę uśmiechniętą babcię, słyszę jej czysty śpiew i czuję jej miłość. Niby zwykły mebel, a jednak wiąże się z nim ogromny ładunek emocjonalny 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Powód by oddychać – KONKURS | książkoholizm - Wrzesień 20, 2014

    […] za 4 dni. Jest to totalna świeżynka, a Książkoholizm jest jej patronem medialnym. Wczorajszy konkurs z e-bookami był dopiero wstępem do celebrowania urodzin, które dzisiaj już obchodzimy na całego. Mamy […]

  2. Ucieczka z krainy wiecznego śniegu – KONKURS | książkoholizm - Wrzesień 21, 2014

    […] autorstwa Stephana Talty. Zapraszamy również na konkursu z poprzednich dni. Pierwszy z nich to konkurs z e-bookami „Pokolenia. Wiek deszczu, wiek słońca”. Drugi to konkurs z książkami papierowymi, […]

Skomentuj

