Mroczne umysły, Hopeless – WYNIKI KONKURSU

12 Sier

WYNIKI

Dzisiaj wyniki konkursu, w którym można było wygrać dwie jakże zacne książki. Przepraszam za małe opóźnienie, ostatnio miałam cały natłok różnistych rzeczy na głowie, dopiero teraz mam chwilę (niby) dla siebie. Jeśli dobrze policzyłam, to 28 osób postanowiło co nieco naskrobać i przeczytać sobie jedną z tych nowości. Niestety wygranych mogę wybrać tylko dwóch, ale reszta niech się nie martwi – już myślę o czymś nowym!

Zwycięzcy:
Kinga Kni.
Marta Ott.

Wszyscy zwycięzcy otrzymają dzisiaj ode mnie maila z potwierdzeniem wygranej w naszej zabawie. Ja składam serdeczne gratulacje szczęściarzom, a resztę uczestników zapraszam do innych konkursów, w których są do zdobycia inne atrakcyjne nagrody książkowe. Obserwujcie facebooka, tam wszystkie informacje są podawane na bieżąco – zaraz będzie okazja do zgarnięcia zakładki!

Marta.

komentarze 2 to “Mroczne umysły, Hopeless – WYNIKI KONKURSU”

  1. Sylwka S. Sierpień 13, 2014 @ 11:12 am #

    Gratulacje

  2. Joanna Stoczko Sierpień 13, 2014 @ 3:20 pm #

    Gratuluję zwycieżczyniom!
    I co tu dużo mówić, zazdroszczę wyjątkowych literackich pozycji 🙂

Skomentuj

