Tatuaż z lilią – WYNIKI KONKURSU

30 Lip

WYNIKIDzisiaj długo oczekiwane wyniki konkursu. Siedziałam prawie tydzień na działce, miałam okazję posłuchać tych piosenek, które zgłosiliście (było całkiem sporo takich których nie znałam). Dostałam 35 prawidłowych zgłoszeń. Wystarczająco długo czekaliście, kto więc zgarnia książki?

Zwycięzcy:
Laura Maz.
Jolanta Wię.

Wszyscy zwycięzcy otrzymają dzisiaj ode mnie maila z potwierdzeniem wygranej w naszej zabawie. Ja składam serdeczne gratulacje szczęściarzom, a resztę uczestników zapraszam innych konkursów, w których są do zdobycia inne atrakcyjne nagrody książkowe. Trwające rozdanie z książkami Wydawnictwa Znak możecie znaleźć tutaj. Obserwujcie facebooka, tam wszystkie informacje są podawane na bieżąco!

Marta.

komentarze 3 to “Tatuaż z lilią – WYNIKI KONKURSU”

  1. Little Decoy Lipiec 30, 2014 @ 8:03 pm #

    Gratulacje 😉
    Pozdrawiam!

  2. Laura Lipiec 31, 2014 @ 4:34 am #

    Aaaaaaaaaaaaaaaa dziękuje :*

  3. JaneS Lipiec 31, 2014 @ 11:24 am #

    Gratulacje dla wyróżnionych 🙂

Skomentuj

