Przebudzona o świcie – WYNIKI KONKURSU

17 Lip

WYNIKIZapowiada się szczęśliwy dzień dla przynajmniej dwóch osób, które dzisiaj zgarną po egzemplarzu „Przebudzonej o świcie”! W konkursie wzięło udział około 68 osób (nie wiem czy się nie pomyliłam, rozproszono mnie w trakcie liczenia), w tym dwóch cwaniaczków, którzy próbowali stworzyć sobie więcej szans. Kilka osób niestety nie wykonało zadań dobrze. Przykro mi, ale nie mam litości. Nie zadałeś pytania? Zadałeś więcej niż jedno pytanie? A może nie wysłałeś maila? Nie masz szans na wygranie. Muszę być fair w stosunku do tych, którzy zrobili wszystko jak należy. No to teraz najważniejsza wiadomość – kto wygrał?

Zwycięzcy:
Izabela Wiś. z Orzysza
Marianna Les. z Kielna

Wszyscy zwycięzcy otrzymają dzisiaj ode mnie maila z potwierdzeniem wygranej w naszej zabawie. Ja składam serdeczne gratulacje szczęściarzom, a resztę uczestników zapraszam innych konkursów, w których są do zdobycia inne atrakcyjne nagrody książkowe. Trwające rozdanie z książkami Wydawnictwa Znak możecie znaleźć tutaj. Obserwujcie facebooka, tam wszystkie informacje są podawane na bieżąco!

Marta.

komentarzy 5 to “Przebudzona o świcie – WYNIKI KONKURSU”

  1. JaneS Lipiec 17, 2014 @ 1:29 pm #

    Gratuluję wszystkim szczęśliwcom 🙂
    No i obowiązkowo życzę miłej lektury.

    Pozdrawiam 😉

  2. Klaudia Skiedrzyńska Lipiec 18, 2014 @ 7:18 am #

    Gratulacje 🙂

  3. Irena Bujak (Bujaczek) Lipiec 20, 2014 @ 4:36 pm #

    Gratuluję 😉

  4. miqaisonfire Lipiec 22, 2014 @ 8:31 am #

    Dołączam się do gratulacji.
    Przy okazji powiem, że dałam mamie zakładkę, bo ona ma w pracy taką maszynę i mi ją „obetnie” z tych białych boków i będzie perfect! 😀 Śliczna jest!

    • zajeckicajec Lipiec 22, 2014 @ 8:49 am #

      Też mam taki zamiar! Dokładnie ta sama sytuacja 😉 Kilka obcięłam nożyczkami, no i… To nie był najlepszy pomysł 😉

Skomentuj

