Przez 10 minut – WYNIKI KONKURSU

3 Lip

WYNIKIDzisiaj taki dzień, że mam trochę czasu i ogłaszam wyniki wszystkich konkursów, które ostatnio się u mnie zakończyły. Trochę ich było, więc teraz czas na wyniki ostatniego. Można było zgarnąć trzy egzemplarze książki „Przez 10 minut”, które sponsorowało nam Wydawnictwo Feeria, które serdecznie pozdrawiamy! Swój udział zgłosiło 48 osób. Nie wszyscy wypełnili dobrze wszystkie 3 zadania, niektórzy próbowali różnych niecnych sztuczek, ale większość była fair i to właśnie ich zgłoszenia brałam pod uwagę. To kto może oczekiwać dzisiaj bardzo miłego e-maila?

Zwycięzcy:
Jarka Tro. z Plewisk
Miłosz Szu. z Płocka
Joanna Sto. z Przemyśla

Wszyscy zwycięzcy otrzymają dzisiaj ode mnie maila z potwierdzeniem wygranej w naszej zabawie. Ja składam serdeczne gratulacje szczęściarzom, a resztę uczestników zapraszam do następnych konkursów, w których będą do zdobycia inne atrakcyjne nagrody książkowe. Trwające rozdanie z „Przebudzoną o świcie” możecie znaleźć tutaj, a już jutro wraz z nową recenzją powinno pojawić się kolejne. Obserwujcie facebooka, tam wszystkie informacje są podawane na bieżąco!

Marta.

komentarze 4 to “Przez 10 minut – WYNIKI KONKURSU”

  1. JaneS Lipiec 3, 2014 @ 3:54 pm #

    Nie wiem jak mam dziękować. Marzyłam o tej książce, a tu taka niespodzianka. Dla takich chwil warto żyć. Pozwala to na podbudowanie wiary w siebie i dodaje skrzydeł.
    Dziękuję 🙂

    Bardzo gorąco pozdrawiam 🙂

    • zajeckicajec Lipiec 3, 2014 @ 3:57 pm #

      W takim razie mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu i spędzicie razem kilka szczęśliwych chwil 😉

      • JaneS Lipiec 3, 2014 @ 4:08 pm #

        Jestem tego pewna. Wiesz jak poprawić człowiekowi humor, gdy za oknem koszmarna pogoda 🙂

  2. Edyta S. Lipiec 3, 2014 @ 5:27 pm #

    Gratuluję zwycięzcom. Czekam na kolejne konkursy. :))

Skomentuj

