Przebudzona o świcie – KONKURS

28 Czer

Desktop (Kopiowanie)

KONKURS

Zapraszam na nowy konkurs, którego organizatorką jestem ja, a dwa egzemplarze wspaniałej książki pt. „Przebudzona o świcie” autorstwa C.C. Hunter zafundowało nam do zabawy Wydawnictwo Feeria. Jest to paranormalna opowieść nastoletniej Kylie o zmaganiach z miłością i innymi kłopotami. Tutaj możecie przeczytać moją recenzję.

Aby wygrać trzeba wykonać trzy bardzo proste zadania:

1. W komentarzu pod tym wpisem odpowiedzieć na pytanie konkursowe, które brzmi – Jesteś na wakacjach i właśnie masz zamiar wybrać się na nocny spacer po plaży. Na swej drodze spotykasz wygłodniałego wampira. Zanim rozszarpie Cię na strzępy możesz zadać mu tylko jedno pytanie. Jak brzmi owo pytanie?

2. W tym samym komentarzu zostawić również swój adres e-mail.

3. Od razu po wykonaniu poprzednich zadań, z podanego adresu e-mail należy wysłać do mnie maila pt. “przebudzona”, na adres ksiazkoholizm@gmail.com,
w którym trzeba zawrzeć dane do wysyłki nagrody (ma to na celu odsianie oszustów).

Czas do końca dnia 12.07.2014.

Zwycięzcy zostaną wybrani na podstawie opinii niezależnego jury, w składzie ja + Daria (druga recenzentka). Od subiektywnej decyzji jury nie będzie można się odwołać. Wszyscy uczestnicy muszą posiadać adres korespondencyjny na terenie Polski. Każdy uczestnik może wziąć udział w konkursie tylko jeden raz. Zwycięzców ogłoszę w terminie do 5 dni roboczych od dnia zakończeniu konkursu.

Jeżeli posiadacie własnego bloga to będzie mi bardzo miło jeśli poza wzięciem udziału w konkursie udostępnicie na swojej stronie banner do konkursu (po kliknięciu na plakat poniżej zostaniecie przeniesieni na stronę z bannerem), a jeżeli nie posiadacie swojego bloga to jeśli polubicie fanpage mojego bloga na facebooku : ).

Życzę powodzenia!

Marta.

komentarze 92 to “Przebudzona o świcie – KONKURS”

  1. Zjadacz Skarpet Lipiec 5, 2014 @ 2:34 pm #

    Nie boisz się, że połamie Ci się kieł przy ciumkaniu deserku?

    elaluczkow@gmail.com

  2. KJ Lipiec 6, 2014 @ 2:59 pm #

    Co musiałabym zrobić, bym mogła z całej tej sytuacji wyjść cała ? 😉

    kasia.janta5@gmail.com

    • Karolina Lipiec 12, 2014 @ 9:09 am #

      Posłuchaj, a jeśli zgodzę się, na to abyś pijał moją krew regularnie, łącznie z dzisiejszym wieczorem, to zachowasz mnie przy życiu?

  3. marta Lipiec 7, 2014 @ 3:03 pm #

    polecę ci kogoś smaczniejszego. chcesz ?

    mojeserce1998@wp.pl

  4. Magda Lipiec 8, 2014 @ 12:08 pm #

    Zanim zrobisz coś, czego wcale nie chcesz, uwierz mi, zadam Ci jedno proste pytanie:
    „Serio? Masz zamiar ugryźć takie chodzące cudo natury? Daruj sobie, lubię wampiry. Jeśli chcesz mogę pomóc Ci poszukać lepszego pożywienia, potworku. Pasuje?”

  5. Kaśka Lipiec 8, 2014 @ 3:28 pm #

    Stachu brachu kupę lat Cie nie widziałam. Gdzie byłeś jak Cie nie było?

    kasiakucik6@interia.eu

  6. Mariposa Lipiec 8, 2014 @ 6:39 pm #

    Mógłbyś przekazać Edwardowi, że tak naprawdę wszystkie kochamy Adriana Iwaszkowa*?
    😉
    patrycja.kuchta.uK@gmail.com

    * „Akademia wampirów”

  7. Angelika Lipiec 8, 2014 @ 7:41 pm #

    Naprawdę wolisz krew od frytek?
    angelika_kosmider@interia.pl

  8. slange Lipiec 10, 2014 @ 9:36 am #

    Wiem, ze głupie pytanie, ale… Te kły nie przeszkadzają Ci jak śpisz? Musisz się strasznie ślinić.

  9. Setsu Lipiec 10, 2014 @ 11:19 am #

    Będzie bolało?

    etsumi14@gmail.com

  10. Paulina206 Lipiec 10, 2014 @ 6:46 pm #

    Czy nie złości Cię fakt, że jesteś jedynym mężczyzną na widok, którego wszystkie kobiety krzyczą ze strachu?

  11. Monika Lipiec 11, 2014 @ 11:36 am #

    Przykro mi to stwierdzić, ale mam anemie krwi i obawiam się, że możesz mieć po mnie niestrawność. Jednak za rogiem jest świetna chińska restauracja, jeśli Ci nie zasmakuje obiecuję, że możesz mnie dziabnąć. Co ty na to?

  12. Natalia Lipiec 11, 2014 @ 10:53 pm #

    Czy wiesz, że mam AIDS ?

    nataliastrzelecka@onet.pl

  13. CR Lipiec 11, 2014 @ 10:58 pm #

    Nie za późno na kolację ?

  14. eM Lipiec 12, 2014 @ 8:42 am #

    Czy będzie warto? ^^

  15. Ola Lipiec 12, 2014 @ 11:37 am #

    Czy zazwyczaj uzyskujesz to, czego pragniesz?

    email: olar123@interia.pl

  16. Izabela Lipiec 12, 2014 @ 1:32 pm #

    Czy krew smakuje nutella, jeśli człowiek wcześniej zjadł jej cały słoik?
    izuus2@o2.pl : )

  17. D. Lipiec 12, 2014 @ 5:47 pm #

    Czy jest choć cień szansy, że jak mnie ugryziesz to stanę się wampirem?
    dominika.201@interia.pl

  18. Dżastin Lipiec 12, 2014 @ 6:22 pm #

    Heej, znasz Edwarda? Proszę, proszę, pozdrów go ode mnie? 😉

    justyna238@spoko.pl

  19. Gracenta Lipiec 12, 2014 @ 6:49 pm #

    Może byś najpierw zdezynfekował kły i zainwestował w pastę do zębów?

  20. slange Lipiec 13, 2014 @ 9:09 am #

    Zapomnialam emalia: kamila123410555@wp.pl

Skomentuj

