Jakim jestem czytelnikiem?

2 Maj

L164555_301-1776

Agnieszka zaprosiła mnie do opowiedzenia Wam o tym jaki ze mnie czytelnik, nowa całkiem ciekawa zabawa w kręgach recenzentów książek. Ja z chęcią zaproszę do podzielenia się swoimi czytelniczymi nawykami Tanayah i Olgę, mam nadzieję, że z chęcią odpowiecie! Teraz do rzeczy.

– Kupuję całe tony książek, na półkach mam jeszcze ponad dwieście książek, które czekają aż postanowię je przeczytać.

– Książki kupuję tylko w promocjach.

– Jedyne książki jakie wypożyczam w bibliotece, to te potrzebne na studia.

– Znajomi, którzy pożyczają ode mnie książki trafiają na listę do specjalnego zeszytu.

– Książki, których nie mam zamiaru już czytać sprzedaję.

– Większość pozycji czytam w wersji drukowanej, ale zdecydowanie nie gardzę wersją na czytnik. Audiobooki są dla mnie zbędne.

– Staram się czytać książki pojedynczo, ale zazwyczaj kończy się na dwóch-trzech.

– Najczęściej czytam w łóżku i w komunikacji miejskiej.

– Dbam o moje książki, nie zaginam kartek, nie zapisuję nic w środku.

– Czytam różne gatunki, cały czas je przeplatam, żeby się nie znudzić.

– Kiedy dopada mnie zmęczenie, przerywam czytanie w dowolnym momencie, nie mam potrzeby dojechać do końca rozdziału.

– Chętnie ciągle wracam do ulubionych tytułów.

– Staram się przeczytać w całości każdą rozpoczętą pozycję, niestety nie zawsze mi wychodzi.

– Czytam zazwyczaj od dwóch do pięciu książek w miesiącu, bo mam też mnóstwo innych zajęć.

– Najbardziej lubię fantasy, powieści historyczne i typową literaturę piękną.

– Dopiero po pewnym czasie, kiedy moja ekscytacja opadnie, jestem w stanie sprawiedliwie ocenić przeczytaną lekturę.

Marta.

Komentarzy 11 to “Jakim jestem czytelnikiem?”

  1. Małgorzata Irena Szumann Maj 2, 2014 @ 11:53 am #

    Co do ostatniego punktu mam tak z filmami… pamiętam, że po „Magicznych słowach J.K. Rowling” zbierałam się około dwa tygodnie, a sam film doprowadził mnie do mniej wyjaśnionych łez…
    ja zaś kupuję książki tylko te które już przeczytałam i bardzo mi się podobały, reszta jest wygrana – i tam też znalazłam parę perełek jak na przykład saga Wybranych C.J. Daugherty 🙂
    Też lubię fantastykę. 🙂

    • zajeckicajec Maj 2, 2014 @ 2:02 pm #

      No to wiesz o czym mówię, książka/film muszą się przegryźć 😉

  2. Karriba Maj 2, 2014 @ 12:04 pm #

    Parę punktów mamy wspólnych, np. ten z książkami papierowymi i ebookami 🙂

  3. Rozmarynka Maj 2, 2014 @ 12:58 pm #

    Ile czytam książek w miesiącu to ciężko określić są książki które potrafię przeczytać przez jeden lub dwa dni a są też takie z którymi męcze się tygodniami. Na ogół czytam romanse i powieści obyczajowe ale zdarzyło mi się też przeczytać fantasy(seria Harrego Pottera) oraz książki Dana Browna. Z racji tego że mam małe dziecko to moje czytanie jest trochę ograniczone czasowo. Kiedyś mogłam czytać godzinami a teraz niestety nie mogę.

    • zajeckicajec Maj 2, 2014 @ 2:03 pm #

      Określiłam mniej więcej, chodziło o to, że wcale nie czytam jednej dziennie, życie jakieś też trzeba mieć 😀

  4. Dofi Maj 2, 2014 @ 2:50 pm #

    Zazdroszczę tego zeszytu. Jakoś nie mogę się do czegoś podobnego zmobilizować, a potem trudno mi zlokalizować, komu pożyczyłam książki.

    • zajeckicajec Maj 2, 2014 @ 2:58 pm #

      Wolę się zmobilizować i zapisać kilka słów zamiast żegnać się z książką na dobre 😉

  5. Bombeletta Maj 2, 2014 @ 4:34 pm #

    Dziękuję pięknie – odpowiem na wyzwanie w niedzielę 😀
    zeszyt to godna sprawa – popieram pomysł 🙂

    • zajeckicajec Maj 3, 2014 @ 8:41 am #

      Założyłam go po tym jak kilka książek już do mnie nie wróciło 😉

  6. tanayah Maj 2, 2014 @ 9:00 pm #

    Dzięki za „nominację”, to pierwsza w mojej blogowej karierze 😀 Jutro z przyjemnością odpowiem.

    • zajeckicajec Maj 3, 2014 @ 8:42 am #

      No to w takim razie miło było dostąpić zaszczytu nominowania Cię 😉 Czekam na odpowiedzi!

Skomentuj

