Pan Lodowego Ogrodu. Tom 1 – WYNIKI KONKURSU

5 Mar

WYNIKI

No to na pierwszy rzut jakieś statystyki. Otrzymałam 43 zgłoszenia. Nie obrażając nikogo, jak zwykle trafiły się i gamonie, które nie spełniły wszystkich warunków wzięcia udziału w konkursie ; ). Był oczywiście i oszukista, który został zdyskwalifikowany, naucz się na przyszłość sprawiedliwej rywalizacji! Co do odpowiedzi to oczywiście prawie wszyscy mieli rację (jednej osobie lekko się pokręciło), żoną Jarosława Grzędowicza jest Maja Lidia Kossakowska, znana w Polsce pisarka fantasy.

Zwycięzca:
Marek Les. z Sopotu

Zwycięzca otrzyma dzisiaj ode mnie maila z potwierdzeniem wygranej w zabawie. Ja składam serdeczne gratulacje wygranemu, a resztę uczestników zapraszam do następnych konkursów, w których będą do zdobycia inne atrakcyjne nagrody książkowe.

Marta.

komentarzy 5 to “Pan Lodowego Ogrodu. Tom 1 – WYNIKI KONKURSU”

  1. Marta Augustynowicz Marzec 6, 2014 @ 3:39 pm #

    A ja wciąż czekam na mój egzemplarz „Wołania kukułki” ;P 🙂

    • zajeckicajec Marzec 6, 2014 @ 9:25 pm #

      Wysłałam w zeszłym tygodniu, generalnie chyba powinno już dojść, ale nigdy nie wiadomo jak to z pocztą… Mam nadzieję, że jednak dostarczą 😉

  2. palanee Marzec 13, 2014 @ 8:05 am #

    Przychodzę do Ciebie z nominacją do Liebster Award – jeśli masz ochotę na udzielenie odpowiedzi na kilka pytań, zapraszam 🙂
    http://okonakulture.pl/2014/03/10/ha-czas-odpowiedzi-nominowanie-liebster-award-nadchodzi/

    • zajeckicajec Marzec 13, 2014 @ 9:29 pm #

      Dzięki, z pewnością skorzystam za kilka dni 🙂

      • palanee Marzec 13, 2014 @ 9:47 pm #

        Super 🙂

Skomentuj

